melikets33 Kızlar metabolizmam aşırı yavaşladı bu durum çok rahatsız ediyor ve karnım sürekli şiş genellikle yediğimi geri çıkarıyorum ama karnım yine bi hayli şiş regl gibi..Benim gibi olan var mı acaba