Burcugokhan006 benim ilk hamileliğimde 28 haftada iğne yapıldı doğum dan sonra bebeğin kan grubuna baktılar eğer benim kan gurbumdansa sıkıntı yok ama eşimin kan grubundansa uyuşmazlık iğnesini doğum yaptığım günde vurcaktim ama bebeğin kan gurbu benimle aynı çıktı sıkıntı yoktu , şuan ikinciye hamileyim eğer kanamam olursa Allah korusun erkenden yapılacak olmazsa yine 28 haftada iğne yapicağim doğumda da yine bakicaklar uyuşmazlık iğnesini genelde diğer gebelikte sıkıntı olmazsın diye yapıyorlar canım bide düşük tehliksi varsa uyuşmazlık yüzünden oluyor ondan erknden iğne yapılıyor