Busee-ars Kızlar bana göre 10+1 dokta göre 11 haftalık gebeyim bugün özellikle daha yoğun 2 gündür kalça ve bacak ağrım var normal mi acaba ?
Lg050393 Busee-ars sağlıkla al kucağına inşallah❤️, benim ikinci gebeliğim, ilkinde hiç ağrım sızım olmadı ama ikinci de ilk aydan ciddi ciddi hep ağrım oldu ve şu an 33+ haftayız, kemiklerim sınmış gibi ağrıyor🥲
cokbilmismom Busee-ars bana bu 11. Hafataya kadar çok oluyordu artık olmuyor. Bacağımı kasıyordum artık yürürken. Şimdi 22deyim bayadir olmuyor
Busee-ars Lg050393 Ay koca 33 hafta 🥲 valla allah yardımcın olsun az kalmış ama sabret sağlıklı kucağına al inşallahh bebişiniii 🥹😍
Busee-ars susaMom_ gece yürürken anlık bi sancı vurdu kalçama bi yürümedim bekledim ama normalde yürürken bir şey olmuyo sadece kalçadan bacağa vuruyor
susaMom_ Busee-ars Ben 5. Haftadan beri yaşıyorum siyatik ağrı gibi bir şey doktoruma söylediğimde bel fıtığı gecmisin var mı dedi yok dedim bazen yürürken kitliyor yuruyemiyorum ağrı her zaman var ama şiddetleniyor ya da azalıyor magnezyum desteğine başlayacağım bende
Busee-ars susaMom_ Doktora söylediğimde eğer çok acılı değilse sorun değil orası büyüdüğü için oluyo demişti inşallah öyledir ya
susaMom_ Busee-ars 17. Haftadayım canim şuan o yüzden olduğunu düşünüyorum bir de ben bebisi hep solda hissettim ultrasonla bakarkende hep soldan baktı doktorumda sol kalçama baskı yapıyor bence
susaMom_ gizbirhil Hissediyorum 16. Haftada başladı ufak tefek seyirme gibi hani gazın olurda baskı hissedersin onun gibiydi ama bebek olduğunu şöyle anlıyorum karnıma hafifçe bastırıyorum yerini buluyorum dediğim gibi çoğu zaman sol tarafta bugün elimle hissettim bebeği hatta eşime de gel bak ben mi yanlış anlıyorum dedim oda elini koydu hareket ediyor dedi şaşırdı tuvalete sıkışıyorum bazende hissedebilmek için bebişin cinsiyeti ne canim seninn ?
_Tazeanne Benimde ağrılarım çok erken başlamıştı herkes şaşırıyordu hamilelik yeli mi ne öyle birşeymiş maalesef geçmiyor anca magnezyumla hafifliyor
gizbirhil susaMom_ benim kız ilk bebek olacak inşallah haftaya doktora gideceğim ilaç yazdıracağım hem tekrar bakacak kız mı diye
Fundahakanb Mahmezyuma başlayınca azalıyor. Günlük bir şişe maden suyu cok iyi gelicektir . Yıgurt süt elsik etme
melikealtintas Busee-ars canım normal inanki ben bazen kalçam çıkacak zannediyordum yürüyemiyordum bile ama sızı şeklinde gelir geçer çok kalmaz hiç takma kafana çok normal korkulacak birşey yok
susaMom_ gizbirhil Benimde ilk gebeliğim bana da doktorun %85 kız dedi hala netleşmedi erkek bebeği daha erken hissedersin diyorlar ama bilemiyorum ben erken hissetmiş oluyorum galiba