esolinaaaaa Gebelik testi yaptım kızlar pozitif çıktı yani ilk siliktş ikincisi gayet belliydi ama doktoruma haftaya cuma randevu alabildim çok dolu bir sorun olmaz herhalde dimi ne bileyim siz ne yaptınız testten sonra?
Busraakay_26 esolinaaaaa testten yaptıktan 2 gün sonra kan verdim sonuç kesin olunca da eşime sürpriz yaptım
123-4o esolinaaaaa Kadın doğum aciline gidip bile verebilirsiniz gebelik şüphem var deyince bakıyorlar. Sağlık ocağı biraz geç çıkabilir
251211 esolinaaaaa ilaç vs kullanıyorsanız acilde bastırabilirsiniz imkanınız varsa özele gidip kan verebilirsiniz ya da sabah sağlık ocağına erken saatte gidip kan verebilirsiniz yaa hayırlısı olsun inşallah 🫠🫠
esolinaaaaa hepoyleolurzaten__ herhangi bir yerde yapılıyor mu yoksa sağlık ocağına mı gitsem gerçi orda geç çıkar dimi
hepoyleolurzaten__ esolinaaaaa acil de de yaptırabilirsiniz sağlık ocağında da yaparlar muayne için acele etmeyin bence daha yeni olduğu için gözükmeye bilir
Busraakay_26 esolinaaaaa hastanede verdim ama aslında yasakmış benim tanıdığım olduğu için bir seferlik aldılar
251211 esolinaaaaa yani 1 gün atıyor en fazla tabii bilemem belki değişiktir her yer aynı değildir ben şeker ilacı ve tansiyon ilacı kullandığım için haftasonuna denk gelmişti mecbur acilde vermek zorunda kalmıştım ☺️
Ezgikurt esolinaaaaa test yaptim silik cikti acile gidip kan verdim 4 haftalik dediler🥰 doktora randevuyu 15gun sonraya buldum yarin gidicem hayirlisiyla bebegi gorurum ins🤲