Aylin23 Şu an 36 haftaya girdim doktor nst ye gönderdi , Ama doktora daha göstermedim, sancım çıkmış mı ?
Rabia-0655 Aylin23 karın sertleşmesi olunca da sancı olur diyo doktorlar benimde bi ara sancım çıkıyordu ama ben hissetmiyordum
Rabia-0655 Aylin23 ama sancıların düzenli olmasına bakıyo genelde doktorlar son zamanlarda sancı çıkması normal çünkü
Rabia-0655 Şuan bende 36+3 deyim en son 2 gün önce gittim sancım yok ama 1 parmak kadar açılman var dedi doktor ☺️
Aylin23 Rabia-0655 ayni haftadayiz ama bana kilosu 2500 gr ve 10 gün geriden geliyormuş bende strese girdim öyle diyince
Rabia-0655 Aylin23 yalancı sancılar karın kasık bölgesine gelir doğum sancıları beline vurur burdan ayırt edebilirsin canım
Rabia-0655 Aylin23 hiç stres yapma canım son zamanların hergün kilo alıyolar. Bol bol kaşar peyniri muz ve haşlanmış yumurta ye
Rabia-0655 Aylin23 bence çok geride değil 200 300 gram var olması gerektiği kiloya onu da alır merak etme