Semas çocuğu yapıyoruz ismiydi odasıydı bakmasıydı herşeyine musallat oldukları için hayattan beziyoruz. Gene maşallah ii eşin warmış. Walla benim kızım doğdu 10 gün kimliksiz kaldı isim kawgası yüzünden. Görümceler kayınwalide karışmayan kalmadı. Zorla ne tartışmayla koyduk ismini boşanıyorduk nerdeyse düşün yani😂 dedim buna bir daha çocuk yapılmaz ucundan yırttın isimde die. Eşine maşallah modern kendiniz karar weriyorsunuz. ALİ EMİR beraber çok güzel bence ikisini de koyun gitsin.