Hayırlı akşamlar kızlar bugün ağrım var diye hastaneye gittim 32 haftlik hamileyim ve bebeğimin suyunun fazla olduğunu ve karın çevresinin biraz geniş olduğunu söylediler 1 hafta önce gittigimde bir sorun yokken bu su fazlalığı acaba neden olabilir yarın kendi doktoruma randevu aldim soracam ama şuan merak ettim bu konu hakkinda bilgi sahibi olan varmi aranızda