Bende konak hastanesine gidiyorum temel tan doktorum, Firdevs hanım hakkında iyi yorum yapanda var kötü yorum yapanda , göreceli kavram kişiden kişiye göre değişiyor.. ama bir kadın olarak asla tercih etmeyeceğim bir doktor kendisi aslında genel olarak kadın doktor tercihim hiçbir zaman olmazdı.. bu temel bey değil bir başka hastane ve doktor da olsa yine erkek tercih ederdim daha soğukkanlı oluyorlar daha objektif yaklaşıyorlar.. güncel fiyatını şubatın 6 sında gideceğim o zaman sorucam bende öğrenir size yazarım isterseniz. En son sorduğum da sezaryen 21 bin normal doğum 16 bindi ben sezaryen düşündüğüm için takribi 26-27 bin olmuştur diye tahmin ediyorum..