Ben hamilelikten önce zehirlendim bu kimyasallar yüzünden ama benim hatam hipo ile domestosu üst üste kullandım etkiledi çok o günden beri kullanmıyorum bence sizde kullanmayın bebeğe zararını bilemem ama hamilesiniz zaten hassas dönem dikkat etmek lazım