Erten Arkadaşlar 15 haftalık hamileyim.o kadar feci bir şişkinliğim var ki.. wc sorunum çok şükür yok şuan ama mide tarafım okadar çok şişiyor ki şuan 5 aylık hamile gibiyim oturup kalkamıyorum.nefes zor alıyorum.bu durumda olan arkadaşlar var mı? Nette kefir,limonlu su çare diye gördüm ama oda bi işe yaramadı.evde spor hareketleri yapıyorum oda etkilemiyor. Tavsiyesi olan var mı?😔
Zeyneb35 Erten ay kız bende öyleyim ya bugün 15.haftaya girdim bende son bi haftadır anlattığınız gibiyim gerçekten nefes almakta zorlanıyorum.