Kızlar iki farklı doktoro gittim 10 gün önce Eskişehirde bugün bi ilçede gittim Eskişehirdeki keseyi görememişti bi kaç gün sonra gel dedi bende garanti olsun diye 10 günü bekledim 13 Aralık son adet tarihim bu arada bugün gittiğimde keseyi gördü ama bebeği göremedi hastanedeki makinaların iyi olmadığını söyledi istersen alttan bakayım dedi onuda ben istemedim 10 gün sonra eskişehire git o zamana kalp atışlarınıda duyarsın dedi ama ne haftasını söylüyolar ne hiç bişey yani içimi korku sarmadı değil bebek görememesi normal mi