Benim nişanım öyle gelmişti çok yoğun şeffaf jel gibiydi. Benim 38+1 de geldi o gece doğum sancım başladı ama doktorum 35-36 dan sonra nişanın gelebilir şeffaf da olabilir kanlı da olabiliyor kimisinde. Yoğun kanama ya da suyun gelmediği sürece sancın başlamadığı sürece sıkıntı yok demişti. Kiminde erken geliyormuş nişan sende de öyle olmuş olabilir.