Aleynaaal merhaba. Ben pozitifim ve 2 buçuk aydır tedavi görüyorum.
İlk olarak avidite testi yapılıyor. Sonuç düşük gelirse antibiyotik başlanıyor. Ben antibiyotik kullanıyorum. 18. Haftada amniyosentez önerdiler. Yaptırdım sonuç bekliyorum. Bebeğim enfeksiyon kapmadıysa antibiyotik devam edecek, enfeksiyon aldıysa da farklı ilaçlarla yola devam edilecek. Anne karnında tedavi mümkün dendi. O yüzden korkmayın, inşallah sağ salim kavuşuruz yavrularımıza🤲🏼💐