Aslanmom1 şöyleki 1. Tüp bebekte zaten 2 embriyo vardı konuldu birir tuttu ama boş tü yani embriyo içinde öldü gelişmedi… 2. Tüp bebek yapıldı olan embriyo konuldu tutunmadilar dahi ki ooo bu çok kaliteli denildi . Arta kalan embriyomuz yani hiç olmadı dondurulması. Sonra biz 3 ay müsade istedik eşime takviye yükledik 3. Tüp bebekte 4 embriyo oluştu 2 si konukdu 2 si donduruldu. Konulan 2 taneden 1 i tuttu , şimdi bir kaç sene sonra o dondurulanlari için sadece transfer ücreti ödeyeceğiz 2. Bebeğimiz için. Ama 1. Tedavide ful ödedik 2 dede 3. Tedavide de ful ödedik , ancak embriyo olur fazladan dondurukursa biri tutmadı ya mesela , kalanlardan cozdurup koyuyorlar onun için sadece transfer ücreti ödersiniz . Canm eşimin sperm sayısı az di , hareketlilik önce iyiydi sonra stresle dibi buldu , 1. Kalite A kalite dedikleri sperm azdı B spermi de öyle zaten yumurtayı a ve b dolleyebiliyor , c ve d yolda ölüyor heralde, c yerinde hareketliydi d ise ölü sperm . Birde spermler rahimdeen tüpe geçene kadar rahimdeki koruyucu mekanizma tarfindan öldürülüyor lar 🤐🤐 yani 15-30milyon sperm den 400 bini mi kaliyordi biryerde okudum ama yanlış olmasın. sperm testimiz vardı elimizde sayı düşük diye Dr bizi tüp bebeğe yonlendirdi , gittik profa adam sizin cocugunuz olur diye bizi eve gönderdi 🤐🤐🤐😠😠yahu ben sağlık çalışanıyim birde dedim aşılama felan istemiyoruz , 3 ay sonra başka Dr a gittik sperm sayısı diplerde busefer bu Dr urologa gönderdi sperm analizleri yapıldı 4 ay tedavi gördü sonra tahlile göre bu ay tüp ebbek olabilir denildi tabi olmadı , yani toplamda ben 1.5 sene harcadım tedaviler bekleme süresi 3 tüp bebek , ve stresten benim bu sefer yumurta kalitem düştü