Yarın sabah 6 da hastaneye gideceğim. Doktorum bebeğin kilosu ve su fazlalığından dolayı sezeryan önerdi. Dualarınıza ihtiyacım var. İlk doğumum inşallah güzel ve kolay geçer 🙏 Deneyimi olanlar paylaşabilir, beni ne bekliyor bilmiyorum🙏 heyecan, stres her şey bir arada