Bir_Kul bu hafta alttan bakmazlar, 6. Haftayı doldurunca git ama tek fitille olmaz, proluton Depot aldirdilar ban a eczaneden haftalık , her hafta aynı gün yaptırdım 1.5 günde kanama leke kesildi sonra fitil e baslaidm 3+5 te gelmişti benim kanama leke, 6+2 de herşey yolundaydı . Şuan da gayet iyiyiz büyüdük baya , korkmayın ama iğneye başlayın derim bir Dr bulun sorun yada eczaneye sorun alın , sağlık ocağı nda dahi sorabilirsiniz