Elanur34 Yarın 14 haftaya giriyorum ikili test yapılır demi arkadaşlar son adet tarihime göre 14 hafta oluyor ama bir hafta geç donllendigi için sorun yasarmiyim
Serapjjj Elanur34 sorun olmaz ultrason ölçümü ile dokrr gününü tam söylediyse benimde geç döllenme olmuş bi sknti olmadı sonuçlarımda aldım
Elanur34 Serapjjj aynen tam soyledi zaten internet de 11-14 haftaları arasında diyor da ondan korktum yani normalde 13 hafta oluyor gec döllendigi için peki cinseiyet belli olur mu
Serapjjj Elanur34 doktordan doktora değişiyor 17 haftama gircem daha ogrenemedik tahmin bile alamadik
Lumlum Elanur34 ultrasonda 12 gözükmesi lazım dedi bana hastanede çalışan o yüzden izinli olduğum günde gidemedim işten çıkıp gitmek zorunda kaldım :/