Busy eylmz ince pamuklu kuşaklı bi sabahlık aldım. Genelde hastaneler çok sıcak oluyor . Bi de yeni doğum yapınca zaten çok terliyor insan . Çok kalın bi şey olmaması iyi olur
Busraakay_26 eylmz olur ben koydum ama Haziran sıcağında doğum yaptığım için pek giyemedim ama kantine çıkacağım zaman sırtım terli olduğu için üstüme attım sadece
Busy eylmz eğer askılı gecelik varsa üstüne o tarz ince bi hırka gibi bi şey iyi olur . Ama uzun kol ya da yarım kolsa pijama ya da gecelik gerek yok bence
aslhnkrts9 eylmz bi tane ince triko hırka koydum bitane de örgü yelek koydum ben normalde de çok üşüyen biri olduğum için 😬
bbusraa-11 eylmz annemin ben doğduktan sonra giydiği sabahlığını saklamış onu aldım yanıma 🥹 bide extra polar triko tarzı sabahlıklar var hem sıcak tutar diye ondan aldım
Boncukk123 eylmz yelek koymayı düşünüyorum kalın nasib olursa. Üşürsem giyerim gerek olmazsa da çanta da dursun hırka damar yolu vs oldugunda zor olabilir giyip çıkarması