Cennet-polat bende 17 haftalıkken gittim canım göstermiyor dedi ama erkeğe benzetemedim dedi özelede şuan gidilecek gibi değil 9 şubatta tekrar gideceğim bu sefer başka doktora randevu aldım bakalım o ne diyecek iki oğlum var bi kızım olsun çok istiyorum Allah hayırlısını versin tabi en önemlisi sağlıklı olması ama yine de gönül istiyor iki oğlum olunca bi tane de kız olsun diye hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip olsun inşallah 🙏🙂