Pnr53 vallahi çok tedirginim zaten 1 hafta nasıl bekleyeceğim bilmiyorum, ya diyorum tüpüm yirtilirsa bilmem ne, küçük bir şehirde yaşıyorum dusununki bu vurulan iğne il Hastanesi’nde yok yandaki büyük ile yolliyor 1 saatlik mesafede, kimsemiz yok doğu görevindeyiz, çocuğum var bakacak kimse yok biri yatış olacak diyecek diye korkuyorum, dün 5-6 saat serum verildi oda benimle beraber perişan oldu hastanede, acaba diyorum 4.gun kan versem o güne etki etmeye başlamış olması lazım sanırım hemde devletteki kadın doğuma gitsem buradakine, gerçi o görmemişti hala bekliyordum ona kalsa