yarenb pazartesi günü kontrolüm var 12+2 olmuş olacağızz ikili test yapılacak cinsiyeti söyler miii doktor yoksa erken miii
tugcesakzci yarenb tahmin edebilir ama söylediğine güvenip alışverişe falan başlamayın derim ilerleyen haftalarda değişebiliyor yanılıyor doktorlar bazen kuzenime doğuma kadar kız dediler bebek erkek çıktı 😂😂
yarenb tugcesakzci burda da tahmin yaptırdığımda kız dedilerr ama bende kız hissediyorum çok merak ediyorumm🥰😍
251211 yarenb ayy o zaman tahminde bulunurlar canım tabii bebiş kendini gösterirse (20. Haftaya gircem ne devlet ne özel hiç birinde göstermedi) hadi hayırlısı olsun 🤭🤭😁
yarenb yenidenanne34 inşallah söyler benim doktor da çok emin hareketlerle ilerliyor ama insan merak ediyor işte😂🥹
imbrosmerve yarenb yaaaaa ben de pazartesi 12+2yim🥲 ve ben de doktora gidicem ikili test için, inşallah öğreniriz ya🙏🏻
mor_menekse yarenb ay bende pazartesi gideceğim merak ediyorum söyler mi. 12+5 olacak pazartesi inşallah ☺️☺️💖