Mervekaram22 Doğum tarihiniz belli mi? Sezaryan günü alanlar ? Normal doğum bekleyenler ? Tüm hazırlık bitti mi ?
ug_fa-3diplomalianne Mervekaram22 şuanlık normal doğum görünüyo, şafak atarsa 35 uygulamaya göre tabi bakalım ne zaman gelecek biz hazır ve nazır küçük hanımı bekliyoruz ❤️
Mervekaram22 tugcesakzci ay maşallah kaç haftalık sanirim sezaryen olacak 😊Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin inşallah 🤲🏻
tugcesakzci Mervekaram22 38+1 canım maalesef sezaryen olacak kronik rahatsızlığımdan dolayı. Normal doğumu çok istiyordum ama nasip değilmiş sağlıklı olsun da
Mervekaram22 tugcesakzci Rabbim Şafi ismiyle şifa versin inşallah haftası çok güzel korkma gelişimi tamamdır 🥰sadece bebişine odaklan ☺️
Camlicagizem Mervekaram22 Şafak 57 ama sezaryen olma ihtimalim de var ssvd denemek istiyorum bir sonraki kontrolde netleşir sanırım eşya konusunda da çoğu alındı bikaç küçük eksik dışında beşik ve kendi ihtiyaçlarım alıncak yani unuttuğum yoksa inşallah öyledir 😁
Suzan-5656 Mervekaram22 şimdilik normal doğum görünüyor inşallah bir sıkıntı çıkmazsa 30+6 haftalık şafak 64🥲 sabırsızlıkla bekliyorum 🤲🥰