Merhaba 35+1 oluyorum bu gece. Adet olacakmış gibi agrılarım var özellikle sağ kasıgımda. Artı midem bulanıyor. Dün nst girdim sancım yoktu acılmam yoktu. Ama geçen üç hafta önce 3 gece yattım sancılarımı durdurmak için. Sizce yaşadığım şuan gerçek doğum belirtisi mi?