Elenatal 1 kullandım gebelik öncesi için oda şöyle oldu benim adetlerim ağrılı geçiyordu kadın doğum doktoruna gittim kistlerim çıktı doktor da elenatal 1 verdi bunu kullan kistler büyümesin diye meğerse folik asit hamile kalmaya yardımcı oluyormuş bilmiyordum doktor da söylemede her gün bir tane içtim adet olmadım Allah Allah diyorum niye olmadım çünkü tam gününde olurum adetimi 28 i dedimi çalar kapıyı,eşime dedim test al gel ben adet olmadım eşim test aldı geldi bı baktım çift çizgi hamileymişim şuan 4 aylık olduk oğluşumla 😂