MasalAlparslanMom Adnlina06 İlk giymeye de normal bi pijama takimi ama komple düğmeli olarak tercih ettim
Adnlina06 elmacekirdegii Bnde bi pijama takımı birde elbise gecelik düşünüyorum yeterli olur galiba dependi de mutlaka alacağım teşekkür ederim ☺️
Kujununannesi Adnlina06 demi bide insan endişe ediyor iyi mi çıkar kötü mü diye hazır alıp memnun kalan var aklımızı çeldi 🤪
Nurrr0006 https://ty.gl/hmnnn9ebxg Ben bu takımdan aldım 1100 tlye geldi kuponu vardı güzel geldi kaliteli ama rengi ben kırmızı saniyodum biraz fuşya gibi bi tane de bundan sipariş ettim daha gelmedi https://ty.gl/x8ijqgou8i
Nurrr0006 Kujununannesi trendyola Effort çiçek desenli hamile lohusa 4lü gecelik seti yazarsanız çıkar ben 1100e düşmüştü o zaman almıştım şimdi 1400 yazıyor Penyesi falan güzel geldi düşünürseniz hem de hızlı geldi beğenmezseniz iade edersiniz