S17 Merhaba, 33 haftamın içindeyim. İki gündür ellerimde şişkinlik oluyor. Özellikle akşam saatlerinde bir de sabah kalkınca şiş oluyor. Bu haftalarda normal mi?
Seymamemektar S17 of 31.haftadayım bende yaklaşık bir haftadır böyleyim ve başından beri 4kg almamışken son bir haftada 1buçuk kilo birden aldım ödemden. Yemem içmem de değişmedi ama anlamadım ya normaldir inşallah
Gamzeik96 Aynı durumdayım, 33+yım , beslenmeye dikkat ediyorum su tüketiyorum yine de sabahları el parmaklar şiş oluyor
S17 Seymamemektar ben fark ettim bende şu içtikten sonra geçiyor. Vücut çok çabuk susuz kalıyor demek ki