emelldemir Merhabalar kızımın ismini Buğlem koymayı düşünüyorum yakınlarınızda Buğlem isminde bebişi olan var mı 😊 nasıl bir karakterdeler acaba
tgbmerve emelldemir arkadaşın kız i 12 yaşında dışardan çok ağır hanım duruyor ama annesine karşı lafları çok agirmis biraz iki karakterlimi diyeyim yaşına göre dili fena mı diyeyim🙈🙈
Churcill emelldemir ayy ben de istiyodum koymayı da eşim istemedi. Benim bi öğrencim vardı çok tatlı bi çocuktu hatta kendime benzetirdim ben onu. Çok uysal uyumluydu
Ozlemgokce Eşimin yeğeni var 10 yasinda uysal sessiz sakin biraz içe dönük duygusal bi kız bebekken de öyle usluymuş
Churcill emelldemir öyle evet bu bi kaç senenin modası oldu ama biz yaklaşık 5 6 sene öncesinden istiyoduk daha evlenmemişken 🥲 o yüzden koyduk hayalimizdi. Eşim bir de Serra istiyodu onu da ben beğenmemiştim düşünürseniz eğer
emelldemir Churcill güzel isim tabi orasında sorun yok 😊 biz de Buğlem ya da nehir arasında kaldık soyadımız demir olunca nehir demir olacak o yüzden kafamızda nehir de var 😊 karar veremiyoruz
emelldemir __momsss cenneti müjdeleyen melek yazıyor ama yanlışmış uydurma bir isimmiş Türkçe anlamı bereket yüklü bulut yazıyor bende neye bakacağımı şaşırdım 😄
__momsss emelldemir evet cennetle alakali anlamlar yanlis diyorlar ama diğer anlamı da cok guzelmis ya bereket yuklu bulut 😊 bence bu anlamı daha guzel
emelldemir __momsss aynen öyle sonuçta kötü bir anlamlı isim değil konulabilir sorun yok bence bide nehir arasında kaldık 😊
MorKelebek54 emelldemir her cocuk bir degil ama arkadasimin gorumcesi var kucuk yasta 12 13 yaslarda cok simarik bi cocuk valla ama dedigim gibi her cocuk bir degil