Merhabalar,
5+3üm, bugüne dek hiç bulantım olmamıştı daha çok yeni zaten ama. Bugün ayıptır söylemesi saat 5te peynirli pizza ve patates kızartma yedim çok da güzeldi. kaç saat oldu hala sindiremedim midem bulamıyor çok, soda da içtim ama hala midem fena oldu. Size de normalde yiyip dokunmayan şeylerin ağır geldiği oluyo mu, sonuçta dışardan kızartma yedim. yoksa gebelik bulantısı mı 🥺 Kaç saattir midem allak bullak 🥵🥵🥵