Elifoez geçmiş olsun bende kalp durması sonucu kürtaj oldum . Doktorunuz verdiği ilaçları düzenli kullanın yine ne kadar süre korunmanızı isterse ona da uyun. Ve üşütmeyin en önemlisi o ben temmuz ayında oldum kürtaj etraf oldukça sıcaktı sıcağa aldandım rüzgarda soğukta durdum ( dururken üşümedim ) daha sonra bu bana ağrı olarak döndü ayağa kalkamaz oldum iki üç gün kalktığım gibi karın bölgeme ağrı saplandı . Ben size diyeceklerim bunlardan ibaret .