Merhaba. Ben Eylül ayında kürtaj oldum. 40 gün sonra ilk adetimi gördüm. Normalde adetim 28 günde bir düzenliydi. Kürtajdan sonra her ay yeni adet olmam 40 günü buluyor. Kanamam da hep kahverengi oluyor. Tekrar çocuk sahibi olmak istiyoruz. Bu durum olumsuz etkiler mi? Nasıl düzene sokabilirim. Benim durumumu yaşayanlar var mı ya da bilgisi olan. Cevap verirseniz çok mutlu olurum. Teşekkür ederim.