akkrn evet kan alıyorlar ama önce tıbbi genetik bölümüne eşinle beraber randevu al oradan zaten seni yönlendiriyorlar sen 2 tüp eşin 1 tüp kan veriyor. Bizim sonuçlarımız 1,5 aya çıkmıştı sizinde o kadar sürer belki diye düşünüyorum ama belli olmaz yine de bilginiz olsun. Tek kaybınız bile varsa kadın doğum uzmanı tavsiye etti deyin ve kesinlikle yaptırın o testleri