Aysenurumt3 23 haftalık gebelikte rahim ağzı kısalığım 32 mm progestan fitil ve endol fitil kullanıyorum tek ve ilk gebeliğim başına gelen var mı
aslhnkrts9 Aysenurumt3 benim şuan 28 mm progestan kullanıyorum içini ferah tut ilaçla iyi seviyeye geliyo
Baharoloji Aysenurumt3 benim 19. Haftada 30 du sadece fitil kullandım her gün düzenli yürüyüş bir ksııtlamam yoktu sorun olmadı 32 de bıraktım ilacı 37 de sezaryen ile doğum oldu
Eyirci Aysenurumt3 20. Haftada 30 mm ölçüldü. Progestan kullanıyorum.Şu an 31 deyim çok şükür sorun yok içinizi ferah tutun
Baharoloji bitanemiz24 bilmiyorım doktorunuzla alakalı benim doktorum her gün düzenli yürüyüş yapmamı istiyordu siz doktorunuza sormadan yapmayın tabi Farklı bir şey olabilir
kplmn Aysenurumt3 27 haftalıkken rahim boyu kısalığı tespit edildi sancıyla hastaneye gitmiştim sonrası 34 hafta olana kadar yatarak geçti şimdi 38 haftalığım kendinize çok dikkat edin ilaçlarınızı ihmal etmeyin gerisi allahtan.. geçmiş olsun
Baharoloji BusraaaBK evet öyle kullanmıştım ancak her gebelik Farklı benzer durum varsa belki size dozu arttırır ya da yürüyüşü yasaklar hassas durum