13 haftadayken tansiyonum yükselmeye başladı 14 15 lere çıkıyor arada bazen küçük yükseliyor 11 falan oluyor nabzı yükseliyor kalp çarpıntım oluyor de coraspirin verdi haftaya kontrolüm 16 hafta bitiyor şuan tansiyonum yükseldiği zaman midem bulanıyor kusmadan düşmüyor kusunca rahatlıyor böyle olup düşük olan oldu mu düşüğe sebep oluyor mub