12 hafta 3 günlük hamileyim bazen karnımın içinde seyirme gibi ufak bi ağrı oluyor ama hemen geri geçiyor sonra başka bi noktada yine oluyor fakat sık sık değil. Bu ağrının sebebi bebek hareketi olabilir mi? (Bu arada ultrasonda sürekli hareket ediyordu miniğim) 🥹🥲