Tobeshh hatırlamıyorum ama çok erkenden söylemişti son günler tekrar bakalım demişti. Aralık ortasından beri her hafta kontrole gidiyorum. Pazartesi gittiğimizde “Siz normal deseniz bile normali ben önermem . Kilo konusunda ultrasonda yanılma payımız olabilir ama karnınıza bakınca yanılma olacağını da düşünmüyorum” demişti. zaten sizinde bildiğiniz gibi doktorumuz çok net ve kendisine çok güveniyorum 🤗
İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza.