Btlakr466 Merhaba 19+2 haftalık hamileyim 20 haftada tetonoz aşısı yapışıyormuş. Ama internette çok farklı bilgiler okudum. Siz yaptırdınız mı? Yaptırmalı mıyım?
1kediannesi Btlakr466 Haftadayım ben yaptırmayacağım onun yerine 30. haftada boostrıx yaptırcam. Hem tek doz hemde tetanoz, difteri ve boğmacanın önlenmesi için pekiştirici doz olarak kullanılıyor, daha mantıklı geldi.
Pamuk Btlakr466 Internette 2 blog yazısı ile sağlık konularına karar verilmez.Doktorlar onca sene boşuna okumuyorlar.Ben yaptırdım.
16Busra41 Btlakr466 acil bir sezeryan durumunda bebeği korumak için ameliyat malzemelerinin hijyeninden eminseniz yaptırmayın ben yaptırdım emin olamadim
Yodamom Btlakr466 Bende çok kararsız kalmıştım. Ama yaptırmazsam birşey olursa bu sefer de neden yaptırmadım diye kendimi suçlamayayım dedim. Yaptırınca kötü bir etki olursa zaten tetenoz aşısından diyemeyecektim çünkü kimse aşıdan bile olsa aşı yaptı, o sebep oldu demeyecek.Doktorlar bile bu konuda 2 ayrılırken karar vermek bence çok zor.
kubraaa123 Yaptırdım kendi doktoruma da danıştım ona sonsuz güvenirim çünkü o da yaptırmam gerektiğini söyledi.
yeschef-13 1kediannesi Benimde doktorum sağlık ocağına doktorum yapacak de dedi aile hekimi aramıştı banada bu aşıdan yapılacak
bbusraa-11 Btlakr466 tetanoz aşısı sağlık açısından önemli arkadaşlar tetikleyici yan etkisi olan bir şeyi yok hem sizi hem bebeğinizi koruyor 10 sene içerisinde yaptırmadığım için 2 dozda vuruldum ben. 10 sene içerisinde yaptırdıysan gerek yok zaten
ipeklinaismom Btlakr466 tek doz yaptırdım ikinci de asi yoktu sağlık ocağında doktorumda tek dozla kalabilir dedi
1kediannesi yeschef-13 Benim sağlık ocağım yapmıyor, görüştüm sadece tetanoz, difteri yapılıyor dediler. Ama duyduğum kadarıyla bazı sağlık ocaklarında tetanoz, difteri, boğmaca yapılıyormuş siz şanslısınız. Ben kendim alıp yaptıracağım mecbur.
yeschef-13 1kediannesi Yok benimde sağlık ocağım yapmıyor doktorum yapacak almana gerek yok dedi beni sağlık ocağı normal tetanoz için aradıgını söyledigimde doktorum anlatmıştı bu aşıyı
mrv1903 Bakın bu aşı doğum esnasında ürünler sterilize edilmiş olsa da paslı olma ihtimaline karşı bebeğimizi korumak için yapılıyor. Kaldı ki bırakın hamileleri çoğu iş kolunda yapılması zorunlu olan bir aşı. Bize ya da bebeğimize zararı olacak bişeyi doktorlarımız neden yaptırmak istesin? Allah korusun en ufak bir sorun olsa çok pişman olursunuz yaptırmazsanız ki İnşallah hiç kimse yaşamasın Allah korusun.
Nurrr0006 Btlakr466 ben 20. Haftada yaptırmıştım ilkini. herkes tek doz yeterli oluyor dedi bugün sağlık ocağına gittim ikinci dozu neden yaptirmadin dedi gelmedim unuttum dedim 32. Haftaya kadar ikinciyi de vuruyorlarmış bugün ikinciyi vurdu birincide bisey olmamıştı ikinci doz vurulurken biraz yaktı sonra geçti
Meriioo Btlakr466 Allah rızası için yıl oldu 2024 hala bu soruluyor… Tıp dünyasına bu kadar güvenmiyorsan doğumda ne yapacaksın
Naciyemutlu Haftamda yaptırdım bir ay sonra yine var yani 22. Haftamda yine var. 5 doza tamamlarsan seni doğurganlık süren boyunca korur dedi bende doğumdan sonra da yaptırcam ki tekrar hamile kaldığımda gerek olmasın. Doktorum da yaptır dedi
bebisliozlem Naciyemutlu bende öyle yaptıracağım canım. Allah izin verirse 5 sene içinde 2. ve 3. minnakı da düşünüyoruz 🐣🐣🐣 Rabbim sağlıklı evlatlar versin her şeyden önce 🤲🫠🤗
susaMom_ 1kediannesi Hangi haftalar arasında yapılıyor doktoruma sorabilmem icin 22. Haftada randevum var o zaman danışmam gerekiyor