Tenzile2012 ilkinde suyum geldi evde. Musluktan boşalır gibi. İkincisinde sıfır belirti🤣🤣 39+6 günlükken gel yatış verelim suni yapalım dedi öyle oldu. Halbuki doğumdan 4 gün önce nişanım gelmisti. Keşke bekleseydim. Bir sorunda yoktu. Suyu falan herşeyi iyiydi. Pişmanım çok. İlki doğal ilerledi gidişat. Kendi sancimla doğurdum. İkincisi için suni dediler ama vermediler sadece fitil koydular. Çok zorlandım. Herşey iyiyse yolundaysa bekle bekleyebildigin kadar.