mrb kızlar sizce çatlama olmuş bitmiş gibi mi yoksa çatlama bugün mü olmaya başlamış gün aşırı ilerliyorduk sizce bugün değerlendirilmeli mi yoksa artık yeterli mi 21 Ocak pik görünüyor ama diğer 2 gün de koyu görünüyor 3 gün mü sürmüş oluyor acaba yumurtlama bilgisi olan arkadaşlarım yazabilir mi rica etsem 🤲