Öğretmenim. 33. Haftamdayım şu an hamilelikte. İzne çıktım artık ve acaba kpss çalışsam mı diyorum. Atanmak istediğime karar verdim artık ama lohusalık ve sonrası benim kafamı çok karıştırıyor. Hamileliğimin kalan 1-2 ayında sıkı çalışabilirim ama sonrasında acaba çalışabilir halde olur muyum ? Var mı bu konuda tecrübeniz