Meli2133 7+5ten slmlar bende de ara sıra ağrı oluyor ama az sabahları çok yorgun oluyorum zar zor yataktan çıkıyorum bide şuan göğsümün altı karnmn biraz üstünde sanki bisiler var gbi ağırlık olms bide kalbim fln ağrıyor göğsüm ağrıyor randevu bulamıyorum aradm kaç kez normalde ileri tarihte randevu alabiliyordum arkdslarim için fln ayarliyordum ben ve 8. Haftaya girmek üzereyim daha bir kez olsun dahi gidemedm doktora 😑 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah Allah bize ve bütün anne adaylarının annelerin yardımcısı olsun🤲🏻🥰