Sedagnlty Arkadaşlar salı gunu doğuma gırecegım nolur duanızda benı de eksık etmeyın 35+0 da gırecegım
Gokyas Sedagnlty çok geçmiş olsun bende 34+1 de doğum yaptım kızımı hiç bişeyi dert etme bebişi yanına aldığında sadece zamanın kıymetini bil 🥰