@umrumdadegil @A12_S07 hastanede nst çekildi bebek hareketsizdi. Bir şeyler yedim çikolata su vs yine çekildim yine hareketsizdi doktorum çok tereddütte kaldı ve bu saatten sonra bir şey yeme acil sezeryana alabilirim dedi. Sonra doğumhaneye gönderdi beni, yine serum takıldı açılmaya bakıldı. 5cm açıklık vardı. Serum takılınca bebek hareketlendi ve bu durumu gören doktorum artık beklemek istemiyorum bebek strese girip mekonyum yapıp aspir edebilir dedi. 10 gündür durdurmaya çaalışıyoruz ama bugün artık biraz suni sancıyla yaptıracağım doğumunu dedi ve gitti. Sonrasında suni sancı başlatıldı zaten düzenli sancılarım vardı suni sancının azıcık gitmesi bile sancımı çok arttırdı. Bu sayede açılmam arttı. Sürekli yürüyüş yaptım oda içerisinde ebem muayenemi hep yatakta yaptı sonra baktı hazırım artık doğumhaneye beni aldılar. Çok tatlı iki ebe abla yaptırdı doğumumu. Birkaç doğru ıkınmayla bebeğim doğdu. Bebeğin yanımda olmama sebebi burda başlıyor. Öncelikli olarak amniyon suyunun rengi biraz kirli göründü ebemin gözüne ve mekonyum olabilir dedi. Yenidoğan doktoru bebek doğar doğmaz muayene ederken cilt renginin biraz mor olmasından dolayı oksijen desteği alması gerektiğini söyledi. Bebeğimi çok kısa gördüm ve hemen yenidoğan yoğun bakıma alındı ve oksijen desteği başlandı. Durumu her an daha iyiye gidiyor çok şükür. Bugün öğleden sonra göreceğiz inşallah minik aslanımızı ❤️