Kızlar yarın sabah doğuma gidiyorum, sezeryan olacak. Garip duygular içerisindeyim ilk anneliğim heyecanlıyım duygusalım ağlamak geliyo içimden bi yandan da sükunetimi koruyayım güçlü olmam lazım diyorum😢 hakikaten annelik başka bi şey bir bebekle birlikle bir anne de doğuyor gerçekten 🧡 Rabbim hepimize sağlıklı güzel doğumlar versin🙏🏻 gebelik bitti lohusalık modu açılıyor 😅 tavsiyesi olan varsa alırım☺️🙏🏻