_Rojbin_ canım ben son bir aydır inanılmaz hastalık çektim hatta ameliyat bile oldum 32 haftamda. Üstüne birde üç gün önce dış kokum apse yapti. Hemde köprünün altındaki diş kökü. Çok fazla ilaç kullandığım için birde dış doktorum şehir dışındaydı doğal çözüm aradım. Nar suyu önerdiler. Bir saat arayla nar suyuyla gargara yaptım dorduncuden sonra dış etime indi iltihap ve patladı çok şükür. Mikrop kapmamak icin patladiktan sonra tuzlu suyla gargara yaptım üstüne kantoron yağı sürdüm. Tertemiz şuan iz bile kalmadı. Yalnız nar suyunu sakın yutma kacincida patlayacagi belli olmaz iltihabı yutmak iyi değil. İltihap toplayan dişin etrafında ağzında bir dakika kadar tut sonra çalkala uzun uzun iki üç kez her seferinde