Şu an 36+4 haftalığım. Doktorum gün verdi 38+5te bebeği alacağını söyledi. Ne yalancı sancım var ne açılmam var her şey yolunda gidiyor. Bebeğin gelişimi haftasıyla uyumlu . Doktorla bebeği daha geç alması için konuşmalı mıyım yoksa hiç karışmasam mı 🤦🏻♀️😅