Kuzucumveben kötü düşünme canım. Allah’ın izniyle tehlikeli süreyi atlatmışsın Allah’ın izniyle bundan sonra daha huzurlu olursun. Ahh bende 10.haftaya gelebilsem çok korkuyorum düşük olacak diye, daha önce 2 düşüğüm vardı 6.haftada düştü ikisinde şu an ikizlerim var 7.haftadayım. Doktorum 10.haftadan sonra risk azalacak dedi inşallah zaman hızlıca geçer ya mide bulantım da geçer belki o tarihte 😌