momofmychildren https://mutluresim.com/image/ncc0XC Kızlar sizce belli oluyor mu çok net değil biliyorum
Gulsah-207 momofmychildren bende dün 12 oldum dün kontrolüm vardı doktorum erkeğe benziyor dedi erkek diye düşünmeli miyim sonra bir sürprizle karşılaşabilir miyim acaba 😀 doktorum kesin demedi bu haftada zaten kimse kesin cinsiyet söyleyemez dedi
momofmychildren Gulsah-207 ben de sordum net bişey diyemem olmaz dedi kesin olarak 3 hafta sonra konuşalim dedi 🙈 İkili tarama yaptırdınız mi?
momofmychildren Gulsah-207 ben de yaptırdım ultrason değerleri normal çıktı kan sonucu haftaya ama doktorum kilomdan dolayı NİPT yaptır diyor
Gulsah-207 momofmychildren kan anormal çıkarsa yaptırın bence ben öyle düşünüyorum doktorumda öyle önerdi ultrason değerleri normal kanda iyi gelir inşallah gerek kalmaz ikimizede