myangelson Mrveeebade bilgim yok ama şeker ile ilgili bir sıkıntı var mı bazı şekeri olanlarda ayak yanması oluyor diye duymuştum
Zehraelisa Mrveeebade aynı sorun bendede var ya çok kötü özellikle gece yatarken çok zorlanıyorum gidip soğuk suyla ıslatip o şekilde yatyorum