ilknurbzkrtt-58 Canım bende decavit kullanıyorum 4. Ncü ayda başladık şuan 6.cı ayımdayım doğuma kadar kullanıcam gynoferon demir ilacı kullanıyorum bide bi sıkıntı yaşamadım 😊
Hayat31 Şu an 25+6 olduk. 13cu haftadan beri decaviti ve kan ilaçlarını kullanıyorum. Ve demir damla. Başlarda decavit kabızlık ve bulantı çok yapardı. Öğlen yemeğinden sonra içiyorum. Şimdi bile zorla yutuyorum eşek kadar 🤮
birmeleginannesi_ Elamomy doktor verdi ama ben içmedim nedense hapla çok haşır neşir olmayim dedim yağmurdan kaçarken doluya yakalandim bı ton hap vetdi doktor mineral magnezyum vitamjn Demir derken 🙉
Elamomy birmeleginannesi_ onlar kullanılacak bulantıyı da kullan vosa ezıyet etme kendine zararı yok geceler i 2 kullandım ben hep 5 ay Bu arada bebek haberıne sevındım Pımpırıgım demişsin bu zamanların tadını cıkar hamılelık özleniyor Rahat gecırmeye bak Bebegını kız gördüm bu arada banada dersın Ya musavvir ya bari ya halik zıkırlerını cek Eksıksız yaratan koruyan demek canım ben hep cektım
Nesoruyon -gamze-- bende kullanıyorum ferrum ve decavit kullandığım günden beri deli gibi kasiniyorum uyuz olmuş gibi her yerimi yırttım resmen ama.bitmek.uzere 3 tane falan kaldı aile hekimene gidip farklı bir ilaç yazdiracagim 20+3 olduk biz
birmeleginannesi_ Elamomy çok sağol canım cinsiyeti daha belli değil bir iki haftaya kontrole gidicez söylerim 😍 rabbim hayirlisini versin tabiki.. o zikirleri biliyotum çekiyorum da Allah razı olsun 🥰
Nesoruyon -gamze-- hiç sorma cnm inanki tüm vücudum yara çizik içinde banyo da yapıyorum sık sık bu seferde usutuyorum ama bitti sayılır hem özelde ki doktor hem aile hekimi aynı ilacı yazınca demkki iyi birşey dedim başladım 3 gün sonra tekrar gidip.yazdiracagim bu sefer başka bir ilaç isticem
Merve_anne42 birmeleginannesi_ ilk başta gyno Ferro sanol vermişti doktor aşırı ishal yaptı şimdi 2 aydır falan ferrum kullanıyorum 24 haftalık çok memnunum