Kosarer Hanımlar ben 5 aylık gebeyim hamileliğim boyunca hep halsizim elim ayağım tutmuyor dışarıda ili adım atayım halsiz oluyorum 3 ay sonra geçer dediler geçmedi biraz önce avm ye gittik duramadım bayılacak gibi oldum nasıl düzelirim acaba benim gibi olan var mı çözüm nedir?😞
Hilalalara Kosarer bende çok halsizim ama senin kadar değil tabi bende 23 haftalık hamileyim demir eksikliğinden kaynaklanıyor
ddmnrdgn Kosarer tiroid kontrolü yaptırmanızı öneririm. Mümkünse bir endokrinoloji doktoruna giderseniz sadece tsh değil tiroid antikorları için de test yapıyorlar.
Merveangel D vitamini eksik olabilir bende sizin gibiyim çok düşük çıktı doktor damla verdi ins toparlarım